Doneer met belastingvoordeel!

Stichting Follow Focus is door de Belastingdienst aangemerkt als culturele ANBI.. Dit brengt fiscale voordelen met zich mee voor de donateurs.

Het belastingvoordeel kan oplopen tot maar liefst 150% van de donatie voor bedrijven en 125% voor particulieren. Lees hier verder.

Steunen als particulier

DONEREN

Onze projecten komen tot stand dankzij steun van (bedrijfs-)donateurs. Met uw donatie kunnen we onbesproken thema's zichtbaarheid geven en belangrijke onderwerpen bespreekbaar maken.

Via onze website zijn er verschillende manieren om ons en onze projecten te steunen. Zo kunt u via de pagina 'De projecten' een donatie doen voor een specifiek project.

Daarnaast is het mogelijk om de stichting in haar bestaan te ondersteunen. De op deze wijze gedoneerde bedragen worden ingezet voor verschillende, op dat moment lopende, projecten. Een donatie voor de stichting kunt u doen via iDeal, MyBank, Bancontact of GiroPay via deze link. Elke donatie, klein of groot, is van harte welkom en doneren kan al vanaf € 5,-!

Ook kunt u een donatie, eventueel onder vermelding van een project-naam, overmaken naar:

NL32 INGB 0006 7032 11

T.n.v. Stichting Follow Focus

We zijn als goed doel aangesloten bij de VVV Cadeaubon. Door uw VVV bon op te sturen naar het adres op onze contact-pagina steunt u onze werkzaamheden.

LID WORDEN

Als sympathisant van Stichting Follow Focus kunt u lid worden. Uw lidmaatschap maakt onze projecten mogelijk en kan al vanaf slechts € 5,- per maand.

Als lid stimuleert u taboedoorbrekende projecten, die een open en eerlijke samenleving beogen. U ontvangt onze nieuwsbrief en wordt op de hoogte gehouden van nieuws rond de projecten. Ook ontvangt u als eerste uitnodigingen voor evenementen en vertoningen.

Binnenkort kunt u hier lid worden. Wilt u direct op de hoogte worden gebracht wanneer dit mogelijk is? Vul dan het formulier hiernaast in.

Steunen als bedrijf

EEN PROJECT STEUNEN

Onze projecten bieden een podium om maatschappelijke betrokkenheid van uw bedrijf langdurig aan een groot publiek te tonen. In onze cross- en multimediale kunstproducties ligt de focus op bewustwording, educatie en voorlichting.

Door de brede en diverse doelgroepen die worden bereikt zijn er voor elk project aantrekkelijke partnership opportunities,

PARTNER WORDEN

Naast een donatie aan een specifiek project is het ook mogelijk om partner van de stichting te worden. Partner zijn van Stichting Follow Focus is maatschappelijk verantwoord ondernemen 2.0: In plaats van aan één doelstelling te doneren steunt u diverse maatschappelijk relevante (educatie-)projecten. U toont daarmee uw betrokkenheid bij verschillende thema’s waarover de stichting projecten initieert en uitvoert.

Als partner van Stichting Follow Focus wordt u onderdeel van krachtige contentmarketing waarmee u, ten opzichte van reguliere publiciteits-kosten, een groot bereik geniet. Om de continuïteit van de stichting te bewaken hebben we de voorkeur voor meerjarige partnerschappen en de publiciteitsmogelijkheden zijn eindeloos.

UW EIGEN PROJECT

Stichting Follow Focus creëert projecten over uiteenlopende onder-werpen. Toch zijn er talloze thema's waaraan we (nog) geen aandacht hebben besteed. We gaan graag met u, als partner van de stichting, in gesprek om erachter te komen welke onderwerpen voor u relevant zijn.

Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Jaro Gevers, Zakelijk leider

j.gevers@stichtingfollowfocus.nl

COMMUNICATIE EN PUBLICITEIT

Om aandacht te genereren voor onze projecten en doelstellingen kunt u het logo of de banner hieronder op uw website plaatsen. Door deze naar onze site door te laten linken kunnen we meer mensen kennis laten maken met onze werkzaamheden. Zoekt u andere logo's, banners of foto's? Stuur een email naar j.gevers@stichtingfollowfocus.nl met de uitleg voor welke doeleinden de banners en/of logo’s bestemd zijn inclusief uw contactinformatie, dan sturen wij u de bestanden zo spoedig als mogelijk toe.

LOGO: 600 x 160 px.

BANNER: 600 x 120 px.

CORPORATE TEKST

U kunt ons helpen om te laten zien waaruit het werk van Stichting Follow Focus bestaat. U kunt onderstaande tekst gebruiken in uw communicatie over Stichting Follow Focus:

De non-profit organisatie Stichting Follow Focus creëert, ondersteunt en distribueert crossmediale educatieve kunstprojecten over maatschappelijk relevante, controversiële of taboedoorbrekende onderwerpen. De stichting verpakt met diens werkzaamheden maatschappelijk relevante onderwerpen in publieksamusement waarmee zij tracht een discussie en aanzet tot denken teweeg te brengen.

PERS

Voor interview- en informatieaanvragen, persteksten, foto-, video- en publiciteitsmateriaal van de stichting en haar projecten kunt u contact opnemen met ons via pers@stichtingfollowfocus.nl of telefonisch op 06 - 317 97 885.